Известие

Collapse
No announcement yet.

Много слабо светят късите ксенонови светлини 166, не знам защо ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
    Мисля си обаче, че щом решаването на един и същ проблем с абсолютно еднакви средства води до съвсем различни резултати, може би става въпрос за различни критерии за определяне на това кое е проблем
    Много си прав тук, щото в тъмното може да се кара и на габарити, който не вярва мога да му покажа, ама що да е така. Иначе аз моите фарове ги поръчах от Евро 07 и дойдоха за седмица, обаче след това нещо се усетиха и вдигнаха доста цената, последно като проверявах за някой в Косер мисля, че беше по-изгодно.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Аз нямам проблем с рефлекторите. Фаровете са ми Depo.
      Проблемите ми са свързани с китайския ксенон, който е нещо супер не-надеждно. Особено като трябва да се ползва и като дневни светлини.
      Тук виждам 2 възможни решения:

      1 - Да си взема качествен комплект ксенон

      2 - Да си направя дългите на дневни с DRL модул и така да ползвам китайщината значително по-рядко.

      А още по-добре е комбинацията от двете - 1 + 2

      Между другото, като си говорим за скапване на рефлекторите при употребата на ксенон...........
      Температурата не е висока и покритието не гори, когато е качествено, но определено рефлекторите и лупите прашасват доста повече поради високото пусково напрежение на ксенона. Това води до полепване на прахта на електростатичен принцип.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Не забравяйте и УВ- я спектър той е главен виновник за стареене на пластмасите и покритията, аз винаги подбирам крушки с УВ защита.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Днес си свалих фаровете,направих го без да свалям бронята....не знам как стана толкова лесно...но стана.....Тва което направих беше,развих горните болтове които държат бронята+двата болта които държат страниците на бронята.....но ги развих до толкова че да се получи луфт.....От там,развих страничните гайки на фаровете....,и през луфта който се получи между фаровете и бронята...с помоща на гидория и дълъг преходник развих скритите гайки .... извадих фаровете,и си затегнах бронята обратно.
          Утре заминават на ревизия за нови рефлектори.....
          Attached Files

          Comment


          • Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
            Днес си свалих фаровете,направих го без да свалям бронята....не знам как стана толкова лесно...но стана.....Тва което направих беше,развих горните болтове които държат бронята+двата болта които държат страниците на бронята.....но ги развих до толкова че да се получи луфт.....От там,развих страничните гайки на фаровете....,и през луфта който се получи между фаровете и бронята...с помоща на гидория и дълъг преходник развих скритите гайки .... извадих фаровете,и си затегнах бронята обратно.
            Утре заминават на ревизия за нови рефлектори.....
            Корите под калника сваля ли ги? На страниците има по 3 болта. Да не би да ти липсва третия?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Корите под калника сваля ли ги? На страниците има по 3 болта. Да не би да ти липсва третия?
              Браво и не мисля че си свалял половината предница, нали? И стъклата също не си свалял, нали?
              Има ли 15 болтчета да си развил и завил със е тия на фаровете...?
              Лесно беше нали?

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Корите под калника сваля ли ги? На страниците има по 3 болта. Да не би да ти липсва третия?
                Ами не....дори и корите не съм махал....само леко ги мръднах ,по точно огънах го,до такава степен че да вкарам тресчотката за да развия болта на бронята....

                ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

                Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                Браво и не мисля че си свалял половината предница, нали? И стъклата също не си свалял, нали?
                Има ли 15 болтчета да си развил и завил със е тия на фаровете...?
                Лесно беше нали?
                Нищо не съм свалял по предницата...освен предните маски...за да мога да стигна до болтовете на фаровете....Кои стъкла да съм свалял?....на фаровете ли??....не ....не съм ги свалял...
                Не беше трудно да ти кажа......очаквах да строша нещо....но ...всичко мина мн добре.

                Comment


                • После като си я гледаш отпред,да не се чудиш що бронята не седи както преди
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • Точно така, бронята - мойта е по - добре и от преди предполагам и колегата ще си я напасне както трябва. Тъпо е да оправиш едно и да прецакаш друго.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      После като си я гледаш отпред,да не се чудиш що бронята не седи както преди
                      Нас снимката още не съм я стегнал....След като е стегнах си прилепна юунашката на всякъде....Така или иначе бронята ми е за боя ....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                        Нас снимката още не съм я стегнал....След като е стегнах си прилепна юунашката на всякъде....Така или иначе бронята ми е за боя ....
                        Когато я сваляш да я боядисваш, огледай добре страниците за които говорих че са с 3 болта. И ако ти липсва болт, го сложи. Много е важно там бронята да прилепне добре до калника за да не се събира кал и вода между двата детайла. Това може да доведе до корозия на калника. Дори можеш да мацнеш и силикон.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Така....
                          Онзи ден си сложих новите фарове ..така де..рециклираните...Но....трагедията си остана същата....няма никаква разлика от преди,и след подмяната на рефлекторите.Някакви идей......слаби крушки,но едва ли ....или явно самите фарове на тия кола са пълна шитня ...
                          На другата ми кола...след помяната на рафлекторите,при същия човек който ми оправи и теези на алфата.....разликата беше покъртителна....

                          Comment


                          • Като гледаш рециклираните рефлектори, намираш ли разлика в качеството на покритието преди и след рециклирането? Лупите и стъклата чисти ли ги? Ако и това си правил, май единствената причина, която остана е това крушката да не е подходяща - балончето да не е във фокусния център на рефлектора.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Моите рефлектори ходиха също в Стрелча преди години Докато ги чаках почистих лупите и стъклата които бях разлепил След монтажа сложих ксенон регулираха ги и въпреки че ксенона е китаец такива фарове все още не съм виждал Да не си пропуснал реглажа
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • Бих могъл да кажа, че от стари кабели също прави мизерия. Премери напревението на кабела при крушката. Ако има разлика с това на акумолатора - трябва нови кабели да прекараш. Обикновено това като се случи проблемът е само с късите, т.е. имаш да подмениш по една жица на фар. Причината е, че сус времето от топлината медните кабели увеличават съпротивлението си, а с това самия кабел започва да грее повече и се получава една прогресия необратима...
                                Пробвай най-лесно според мен на запалени фарове на + на крушката да дадеш допълнителен + директно от акумолатора...

                                Comment

                                Working...
                                X